The Moment's
this is moment's :/
10 Mac, 2013 | 10:56 PTG | 0 Moments
kenangan kenangan chan furniture, ermm genap lah setahun aku keja dkt sni dgn kawan2 kt sni sume best2, dan pada 1 APRIL 2013 office akan berpindah kt damansara ;( veryyy the sadddd. ermm apa bole buat, trpakse lah pegi sne, rezeki aku di sana, mudahan2 allah swt permudahkn urusan aku, selamatkn perjalanan aku, murahkn rezeki aku, yela keja makin jauh, mkin byk dugaan kan? aku rinduuuuu sayanggggg kt kwn2 skrng, bukan sume ikot keje sane, ramai akan resign :/ sooo maybe aku sorg jekot pegi sane. msti ramai kwan2 baru, mcm mana aku nk biasakan diri. walaupon aku org lama kt sni msti rasa janggal nk bkerja dgn org baru. anyway org kata tak cuba tak thu, keje ni dah serasi dgn aku, rase sayangg pulak nk resign, so better aku try dlu :') 




 P/S: pakai tudung (fiza) baju putih (my head:kak eja) 

Older Post | Newer Post
SELAMAT DATANG KORANGGG :)



Helllooooooooooo,this me syahkirra FB:ITIK KECOH welcome! jemput tengokkk. \

NAVIGATIONS
AboutLinkiesEntries


Tagboard
Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open

Put Your CBOX at here . width 210 :).

Thank You


Skin Made By : Nur Najwa Nazry
Header : Photoshop CS4
Owner Blog : ITIK KECOH